Välkomna till en ny termin!
Nevis GF

Anmälan till VT-2024

Anmälan till VT-2024 för Motionärer och Barn- & Ungdomsgymnastiken öppnar 8 januari kl 08:00 för nya medlemmar.

Vårterminen startar v. 3 och pågår till v. 20 för alla medlemmar i år.

Anmälan görs HÄR (Från den 8/1 kl 08:00 - endast nya medlemmar. Befintliga medlemmar får en avisering via mail)

Administrationsavgift:
Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en extern administrationsavgift på 9 - 59 kr
Eftersom vi är en ideell förening så är detta en kostnadseffektiv lösning som gör att vi inte behöver höja våra träningsavgifter.

Frågor?

Kontakta oss på Nevisgf@hotmail.com